On kulunut 25 vuotta Los Angelesin mellakoista. Tämä dokumentti vie katsojat tähän sekasortoiseen aikaan harvoin nähdyn arkistomateriaalin ja tuoreiden näkökulmien avulla.
Kaksikymmentäviisi vuotta sen jälkeen, kun Rodney King -oikeudenkäynti johti päiväkausia kestäneisiin protesteihin, väkivaltaan ja ryöstelyyn Los Angelesissä, tämä dokumentti vie katsojat tähän sekasortoiseen aikaan harvoin nähdyn arkistomateriaalin avulla. Tuottajina ovat kaksinkertainen Oscar-voittaja Simon Chinn ja Emmy-voittaja Jonathan Chinn, ja ohjaajina Oscar-voittajat Dan Lindsay ja TJ Martin. Vuoden 1992 tähänkin päivään vaikuttavia tapahtumia valotetaan useasta näkökulmasta.