Futisjunnut vauhdissa
Maailman suosituin peli saapuu Yhdysvaltojen pienimpään kaupunkiin tässä elokuvassa, joka kertoo tylsistyneistä hylkiöistä, joista tulee jalkapallosankareita. Mitään ei koskaan tapahdu Texasissa sijaitsevassa Elmassa. Ei ainakaan ennen kuin brittiläinen opettaja Anna Montgomery saapuu. Anna haluaa motivoida oppilaitaan ja päättää perustaa jalkapallojoukkueen. Hän värvää apuun huonokuntoisen sheriffi Tom Palmerin, joka lupautuu valmentamaan joukkuetta, jotta voi voittaa vanhan arkkivihollisensa, joka valmentaa ison kaupungin öykkäreiden joukkuetta The Knightsia.