Emilio Estevez esittää menestynyttä asianajajaa, joka saa rangaistukseksi ainutlaatuista yhdyskuntapalvelua: kovaonnisten lasten jääkiekkojoukkueen valmentamista. Voiko hän tehdä sarjan surkeimmasta joukkueesta mestareita ja kohdata matkalla myös demoninsa?
Kova asianajaja Gordon Bombay (Emilio Estevez) ei häviä koskaan. Kun hän sitten saa rangaistukseksi yhdyskuntapalvelua, hänen täytyy valmentaa sekalaista lasten jääkiekkojoukkuetta, joka ei osaa luistella, tehdä maaleja tai voittaa. Bombay ottaa tehtävän vastahakoisesti vastaan ja ymmärtää pian, että on paljon voittamista tärkeämpiäkin asioita. Höyhenet vain pöllyävät, kun tällä uudella asenteella varustellut Bombay ja Ducks kamppailevat kohti elämänsä kovinta ottelua.