Marvel Studios' The Avengers
Kun odottamaton vihollinen uhkaa maailmanlaajuista turvallisuutta ja turvatoimia, kansainvälisen rauhanturvajärjestö S.H.I.E.L.D:in johtaja Nick Fury tarvitsee tiimin vetämään maailman pois tuhon partaalta. Alkaa uskalias ja maailmanlaajuinen rekrytointiprosessi.