A Spark Story
Dokumenttielokuva, joka syventyy kertomaan kahdesta Pixar Animation Studiosin elokuvantekijästä, Aphton Corbinista (“Twenty Something”) ja Louis Gonzalesista (“Nona”), kun he astuvat johtavaan rooliin ja yrittävät tuoda henkilökohtaiset SparkShorts-näkemyksensä kuvaruudulle.
Pixar Animation Studiosilla SparkShorts-elokuvantekijät saavat puoli vuotta ja minimaaliset resurssit kootakseen tekijäryhmän animoitua lyhytelokuvaa varten. Suuria sääntöjä ei ole - elokuvantekijöitä ajaa eteenpäin tarve kertoa tarinoita ja joustava asenne.