What We Do in the Shadows
Sarjassa seurataan kolmen jo satoja vuosia yhdessä olleen vampyyrin jokapäiväistä elämää. Heidän pimeä herransa muistuttaa heitä yllätysvierailullaan tehtävästä, jota heidät alun perin lähetettiin New Yorkiin suorittamaan yli vuosisata sitten.