Isänmaan puolesta
Irakissa kaatuneeksi luultu sotilas palaa kotiin kahdeksan vuotta katoamisensa jälkeen. Kun jälleennäkemisen riemu laantuu, nouseekin esiin kysymys: oliko mies todella amerikkalainen sankari vai osa salaista iskua suunnittelevaa terroristisolua?