Quantico
Ryhmä uusia kokelaita saapuu FBI:n Quanticon päämajaan koulutusta varten. He ovat alansa parhaita ja älykkäimpiä, jotka ovat läpäisseet tiukat seulat. Siksi tuntuukin mahdottomalta, että yhtä heistä epäillään suurimmasta Yhdysvaltoihin kohdistuvasta iskusta WTC:n jälkeen.