Raivo
Kun Bolt ja Penny roikkuvat vaarallisesti kurjan kohtalon yllä, vain yksi geenimuunneltu hamsteri kykenee pelastamaan heidät.
Syvällä tri Calicon vankassa linnoituksessa Bolt ja Penny roikkuvat vaarallisesti kurjan kohtalon yllä. Vain yksi geenimuunneltu hamsteri kykenee pelastamaan heidät… ja he ehtivät vielä lavalle esiintymään loppuunmyytyyn konserttiinsa.