Widdershins
Herra Widdershins (äänenä Brian Cox) on hemmoteltu herrasmies, jonka saumattomasti automatisoitu elämä ajautuu kaaokseen, kun hän tavoittelee vapaamielistä naista vastoin robottihovimestarinsa neuvoa.