Martian
Poika voittaa kourapelistä uuden lelun – tavallisen marsilaisnuken. Mutta kaikki ei olekaan sitä, miltä näyttää. Poika päätyy Marsiin ja joutuu taistelemaan kokonaista marsilaislaumaa vastaan.