The Small one
Muinaisessa Israelissa asuvan pojan isä määrää tämän myymään vanhan aasinsa. Poika vie Pikku aasin Jerusalemin markkinoille, muttei löydä sille ostajaa. Poika on jo antamassa periksi, kun hän tapaa lempeän miehen nimeltä Joosef. Tämä ostaa Pikku aasin, ja Joosefin raskaana oleva vaimo Maria ratsastaa sillä Betlehemiin.