Kilpikonna ja jänis
Suuri kilpajuoksu. Nopea jänis johtaa, mutta jää makoilemaan ja mahtailemaan tyttöpupuille. Tasaisen hitaasti etenevä kilpikonna voittaa, vaikka jänis yrittää loppukiriä. (Vuoden 1933-34 Oscar-voittaja)