Wind
Maagisen realismin maailmassa ”Wind” kertoo isoäidistä ja hänen lapsenlapsestaan, jotka ovat jumissa loputtoman syvän kuivun pohjalla ja keräävät romuja ympäriltään toteuttaakseen unelmansa pakenemisesta parempaan elämään.