Pysytään yhdessä
Vanha Aku pitkine valkeine partoineen ja kipeine selkineen joutuu yhä kituuttamaan ja keräämään roskia puistossa. Kun hän kohtaa entisen toverinsa, iäkkään hunajamehiläisen nimeltä Piikki, heräävät muistot vanhoista hyvistä ajoista. Mutta selviävätkö työtoveruus ja ystävyys, kun nuori tyttömehiläinen astuu kuvaan?