Draama, Komedia
Miten reagoisit, jos isäsi viimeinen toive menisi hieman yli ymmärryksen? Sisaruksille Rozille ja Elille siitä tulee taistelukenttä, jonka voittaja määrittää isän viimeisen matkan.