Hessu voimailee
Hessu yrittää kohottaa kuntoaan turvautumalla opetusäänilevyyn ja voimisteluvälineisiin, joihin kuuluvat levytanko, leuanvetotanko ja venytyslaite. Samalla hän tuhoaa lattiansa, lentelee ympäri huonetta ja syöksyy ulos ikkunasta. Lopulta Hessu on kuitenkin tyytyväinen päädyttyään tavoitteekseen ottamaansa lihaksikasta miestä esittävän pahvihahmon taakse.