Komedia, Animaatiot
Lelut pitävät Rex-parkaa ilonpilaajana, mutta kun Bonnie vie hänet kylpyyn, hän nousee tyhjästä kaikkien aikojen kylpybileiden järjestäjäksi!
Lelut pitävät Rex-parkaa ilonpilaajana, mutta kun Bonnie vie hänet kylpyyn, hän nousee tyhjästä kaikkien aikojen kylpybileiden järjestäjäksi! Entisestä lattiamatosta tulee kylpyammeen kuningas – legendaarinen Partysaurus Rex!