Paris You Got Me
Taide voi muuttaa niin sisäisen kuin ulkoisenkin maailman. Sen saa kokea päähenkilö Ksenia, jonka katutaiteilija George tempaa mukaansa taideilluusioiden maagiseen maailmaan. Taiteellinen tanssi unelmien toteutumisesta. Pariisi, olen sinun!
Kotimatkallaan Ksenia kohtaa katutaiteilija Georgen ja tämän maalaaman syvän kuilun. Illuusiosta vakuuttumaton Ksenia heittää maalaukseen kiven. George houkuttelee hänet taikatempulla lähemmäs, ja Ksenia kompastuu pudoten kuiluun, joka muuttuu samassa hetkessä todelliseksi. Pian he ovat rinnakkaistodellisuudessa, jossa askeleet muuttuvat tanssiksi, eleet maaliksi ja teot taiteeksi, joka luo heidän omaa todellisuuttaan. Tarina kertoo haaveilijoiden mielikuvituksen ilotulituksesta ja todellisuuden seurauksista.