H Recherche F
Rakkaustarina maailmassa, jossa maalaukset heräävät henkiin. Taiteilija kärsii luovasta kriisistä ja tarvitsee muusan. Hän on yksinäinen ja haluaa löytää sielunkumppaninsa. Hän näkee sanomalehdessä ilmoituksen "treffipalvelusta" ja päättää, että se on hänen viimeinen tilaisuutensa löytää rakkaus.