We Feed People
Dokumenttielokuva keittiömestari José Andrésista ja hänen voittoa tavoittelemattoman järjestönsä, World Central Kitchenin, upeasta tehtävästä ja kehityskulusta sen ensimmäisen 12 vuoden aikana.