The Infinite Explorer
Hannah Fry tuo eeppiseen maailmanlaajuiseen seikkailuun uteliaisuutta, nokkeluutta ja oivaltavuutta. Kuuden jakson aikana hän matkustaa paitsi näkemään kuusi eri maata, myös kyseenalaistamaan niitä muokkaavia voimia. Hän etsii eloisista kaupungeista ja upeista maisemista ainutlaatuisia ääniä ja odottamattomia historian ja maantieteen erikoisuuksia paljastaakseen, mikä tekee paikasta todella ainutlaatuisen.
Professori Hannah Fry lähtee maailmanlaajuiselle seikkailulle sekä nähdäkseen maailmaa että tulkitakseen sitä. Hän kuorii uteliaalla, nokkelalla ja oivaltavalla otteella esiin eri kerroksia kuudessa eri kohteessa: Espanjassa, Vietnamissa, Kreikassa, Etelä-Koreassa, Irlannissa ja Islannissa. Hannah etsii upeiden maisemien, eloisien kaupunkien ja syrjäisten reittien aarteiden avulla poikkeuksellisia paikallisia ääniä ja odottamattomia historian ja maantieteen erikoisuuksia, jotka paljastavat, mikä tekee kustakin paikasta todella ainutlaatuisen. Tarkkailemalla kaavoja ja piilotettuja yhteyksiä hän selvittää, miten vuoret muovasivat Espanjan kohtaloa, analysoi Ho Chi Minhin kaupungin liikenne-etikettiä, paljastaa Parthenonin sommitteluun kätkeytyviä salaisuuksia ja sen, miten irlantilainen lauseoppi rakentaa maailmankuvaa. Tämä on paljon enemmän kuin matkakertomus — se on matka voimiin, jotka muovaavat valtakuntia ja määrittävät kulttuureja.
Hannah tutkii irlantilaista identiteettiään surffauksen, laukkakisojen ja sukuhistoriansa kautta.
Hannah Fry kertoo, miten Islannin dramaattinen geologia muovaa kansakunnan pioneerihenkeä.
Hannah Fry vierailee Vietnamissa tutkiakseen maan merkittävää sodanjälkeistä muutosta.