Farväl Falkenberg
On viimeinen kesä Falkenbergissä. Tulevaisuus häämöttää horisontissa viidelle lapsuudenystävälle, joista on tulossa nuoria miehiä, mutta kaikki heistä eivät tule näkemään sitä päivää.
On viimeinen kesä Falkenbergissä. Tulevaisuus häämöttää horisontissa viidelle lapsuudenystävälle, joista on tulossa nuoria miehiä, mutta kaikki heistä eivät tule näkemään sitä päivää. Elokuva ystävyydestä, muistoista ja lopullisista hyvästeistä tälle pienelle kylälle meren rannalla.