Den Bästa Sommaren
Eletään vuotta 1958. Kaksi orpoa saapuu maaseudulla sijaitsevaan pikkukylään viettääkseen kesän kärttyisän paikallisen hautausurakoitsijan, herra Johanssonin, hoidossa.
Eletään vuotta 1958. Kaksi orpoa saapuu maaseudulla sijaitsevaan pikkukylään viettääkseen kesän paikallisen hautausurakoitsijan, herra Johanssonin, hoidossa. Tämä nuori kaksikko ei kuitenkaan jaa herra Johanssonin kärttyistä ja ahdasmielistä elämänasennetta.