Kaikki ansaitsevat suuren rakkaustarinan, mutta 17-vuotiaalle Simonille asia on monimutkaisempi. Homo teinipoika ei ole vielä tullut kaapista, eikä tiedä verkossa tapaamansa luokkatoveri-ihastuksen henkilöllisyyttä. Molempien ongelmien ratkaisusta tulee hillittömän hauska, pelottava ja elämää muuttava seikkailu.