Bad Boys
Ohjaaja Michael Bay (The Rock, Armageddon) ja tuottajakaksikko Don Simpson ja Jerry Bruckheimer (Beverly Hills Cop, Top Gun) tarjoavat teille tämän räjähdysmäisen jännitystarinan. Will Smith ja Martin Lawrence ovat rikoksia vastaan taisteleva parivaljakko toimintatarinassa hyvistä tyypeistä, jotka ovat BAD BOYS! Sadan miljoonan dollarin edestä takavarikoitua heroiinia on varastettu poliisin huostasta. Heroiinin löysivät aikanaan Mike Lowery (Will Smith) ja Marcus Burnett (Martin Lawrence), mikä toi heille mainetta, mutta kadonneiden huumeiden takia Miamin poliisin huumeosasto aiotaan nyt sulkea. Kesken tutkimuksia tapahtuu murha, ja murhaajat kaappaavat ainoan silminnäkijän, kauniin tiedottajan (Téa Leoni), joka on poikien läheinen ystävä. Asia on nyt henkilökohtainen. Nopeita autoja, upea nainen ja jatkuvaa toimintaa - BAD BOYS takaa kaikille viihdettä!