USA:n valtion erittäin salaine agenttiparivaljakko on jälleen valmiina suojelemaan ihmiskuntaa ulkoavaruuden hörhöiltä! Huumoria ja vauhtia tulvineen MIB - miehet mustissa -superhitin jatko-osa korottaa panoksia entisestään. Nyt maailman tulevaisuutta uhkaa mystinen Serleena, joka on paljon muutakin kuin miehiä nielevä alusvaatemalli.