The Kingdom
Kuusiosainen sarja seuraa Kansas City Chiefsin matkaa kohti historiallista kolmatta Super Bowl -voittoa ja esittelee värikkäät persoonat dynastian takana.
Patrick Mahomes ja Chiefs lähtevät tavoittelemaan kolmatta peräkkäistä Super Bowlin voittoa.
Andy Reid on kokenut uransa aikana ylä- ja alamäkiä. Nyt 26. kaudellaan hän tavoittelee historiaa.
Chiefsin ylivoima ja supertähdet, kuten Travis Kelce, ovat nostaneet joukkueen maailmanmaineeseen.
Fanien hurjat kannustushuudot kaikuvat, kun Chiefs kohtaa Billsin AFC:n mestaruusottelussa.
Chiefs saapuu New Orleansiin kohtaamaan Eaglesin ja tavoittelee historiallista voittoa.