Catholics vs. Convicts
15. lokakuuta 1988 Notre Dame sai vieraakseen University of Miamin ottelussa, joka oli kiistämättä yksi yliopistojalkapallon tärkeimmistä.
15. lokakuuta 1988 Notre Dame sai vieraakseen University of Miamin ottelussa, joka oli kiistämättä yksi yliopistojalkapallon tärkeimmistä. Perinne vastaan uusi haastaja, neljänneksi parhaana pidetty Fighting Irish vastaan parhaana pidetty Hurricanes. Yksi tähtivalmentaja toista vastaan: Lou Holtz ja Jimmy Johnson. Mutta nimi, jota pelistä yhä käytetään tuli t-paidasta, jonka tekivät pari Notre Damen opiskelijaa: ”Catholics vs. Convicts”.