BTS Monuments: Beyond The Star
Kansainvälisen musiikkialan huipuiksi ryhmä on päässyt voittamalla haasteet ja ylittämällä ristiriitansa.
Seuraa seitsemän BTS:n jäsenen päivittäistä elämää ja intiimimpiä ajatuksia heidän etsiessään merkitystä ja tarkoitusta elämälleen.
Ennennäkemätön pandemia pysäyttää esiintymisen, taiteilijoiden ydintehtävän. Selviävätkö he?
Vihdoin BTS kohtaa ARMY:nsa taas kasvokkain. Samalla jäsenille aukeaa uusia mahdollisuuksia.
BTS pääsee taas lavalle Koreassa. He eivät kuitenkaan enää voi kommunikoida vapaasti ARMY:n kanssa.