j-hope IN THE BOX
Olen sinun toivosi. Olet minun toivoni. Olen j-hope. Dokumentoimme artistin, j-hopen, jokapäiväistä elämää 200 päivän ajan "Jack In The Boxin" tuotannosta ja kuuntelubileistä j-hopen valmistautumiseen ja esiintymiseen "Lollapaloozan" lavalla.