Apollo: takaisin Kuuhun
Seuraa Apollon laskeutumista Kuuhun täysin ennennäkemättömällä tavalla. Ihmiskunta ei ole astunut Kuun pinnalle vuoden 1972 jälkeen. Sarja sekoittaa kuvitelmaa, realistista 3D-materiaalia ja digitalisoituja Ultra HD -arkistoja seuratessaan Apollo-projektin kohokohtia ja takaiskuja. Avaruusohjelman viimeiset salaisuudet paljastuvat.