Brown Sugar
Kaksi bestistä, jotka ovat menestyneet hip hop -maailmassa ja jotka tukevat toisiaan ammatillisesti valitsevat toiset romanttiset kumppanit, ennen kuin he tajuavat, että ovatkin rakastuneet toisiinsa.
Sidney (Sanaa Lathan) ja Dre (Taye Diggs) ovat olleet ystäviä kymmenvuotiaista saakka. Mikä toi heidät yhteen? Rakkaus versoavaan uuteen musiikkityyliin, hip hopiin. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin Dre omistaa menestyvän levy-yhtiön ja Sidney on kunnioitettu ja terävä musiikkijournalisti. Kaksikko on vain ystäviä, läheisiä ystäviä. Niin läheisiä, että kaikki heidän ympärillään eivät ymmärrä, miksi he eivät ole alkaneet seurustella. Kun Dre kosii kaunista juristityttöystäväänsä Reeseä (Nicole Ari Parker), Sidney alkaa kyseenalaistaa suhteensa poikaystäväänsä. Kun Dren hääpäivä lähestyy, Sidney alkaa pelätä, että Dre on aina ollut hänen elämänsä rakkaus ja että hän päästää Dren käsistään.