Lemmenpeli
Drew Barrymore ja Jimmy Fallon tähdittävät tätä romanttista komediaa naisesta, joka tapaa täydellisen miehen, vain saadakseen huomata kilpailijansa olevan tämän ensimmäinen tosirakkaus: Boston Red Sox -baseballjoukkue.