Kaksi suomalaista elokuvantekijää sekä kansainvälinen sukellustiimi ryhtyvät etsimään toisen maailmansodan aikaista kadonnutta saksalaista U-479-sukellusvenettä Suomenlahdesta. Neuvostoliitto väitti upottaneensa U-479:n Lembit-sukellusveneellään, mutta vastaamattomat kysymykset houkuttelevat elokuvantekijöitä tutkimaan tapausta itse.