Kampen om tungtvannet
Eletään vuotta 1943, ja natsit ovat miehittäneet Norjan. Kylmänä talvena 11 norjalaista sotilasta vaarantaa metsässä henkensä suorittaakseen ehkä kaikkien aikojen tärkeimmän Norjan maaperällä yritetyn sotilasoperaation.