Bear Island
Menestyneen "North of the Sun" -elokuvansa jälkeen elokuvantekijä lähtee veljineen rankalle retkelle Karhusaarelle etsimään aaltoja ja syvällisempää yhteyttä luontoon. Surffaamisen ohella veljekset kohtaavat valtamerten saastumisen karun todellisuuden ja pohtivat henkilökohtaista kasvua eristyksen sekä lähestyvän isyyden myötä.