Invisible Sister
Cleo on aina jäänyt Mollyn, suositun isosiskonsa varjoon. Kun Cleon halloweenin tiedekoe sitten aiheuttaa oudon onnettomuuden, jossa Molly muuttuu näkymättömäksi, Molly on nyt se, jota kukaan ei huomaa. Kun siskokset tekevät yhteistyötä kumotakseen näkymättömyyden, he oppivat selvittämään erimielisyytensä ja huomaavat, että heillä on paljon enemmän yhteistä kuin he osasivat odottaa.