How to Build a Better Boy
Kun Mae kertoo koulussa, että hänellä on poikaystävä – todellisuudessa hänen mielikuvituksensa keksintöä – hänen täytyy löytää keino herättää valhe henkiin. Onneksi hänellä ja hänen ystävällään Gabbyllä on älyä ja tekniikkaa virtuaalisen poikaystävän luomiseen. Kun armeijassa saadaan tietää, että hurmuri voisikin olla supersotilasrobotti, Mae ja hänen "poikaystävänsä" kohtaavat haasteen.
Edistyneiden luonnontieteen ja matematiikan kokeet eivät ole haastavia Gabby Harrisonille ja Mae Hartleylle, mutta joukkoon sopeutuminen koulussa ei onnistu luonnostaan. Tytöt käyttävät Maen isälle kuuluvaa suunnitteluohjelmaa ja laativat teräväpiirtoversion Maen keksitystä poikaystävästä Albertista, johon Mae kuvitteli kaiken, mitä lukiotyttö voisi pojasta haluta. Kun Albert herää eloon kehittyneenä sotilasrobottina, parhaat ystävykset saavat pian tietää Maen isän työskentelevän huippusalaiselle armeijaosastolle, joka nyt jahtaa Gabbyä, Maeta ja Albertia varmistaakseen, ettei Albert joudu vääriin käsiin.