Laulujen lumoava maailma
Tässä sarjassa kuullaan 10 klassista Disneyn laulua. Musiikki on uudelleen tulkittua ja hahmot ovat tehty samaan tyyliin kuin ohjelmassa "Lastenlaulut Disney Junior - tyyliin".