Call My Agent Berlin
Tervetuloa Stern Talent Agencyyn, jossa tähdet, draama ja juonittelu ovat osa arkea. Perustajan kuoleman jälkeen agentuuri on romahtamisen partaalla. Se voi selviytyä vain löytämällä uusia lahjakkuuksia, pitämällä vanhat tähdet ja solmimalla fiksuja sopimuksia. Kulissien takana agentit taistelevat intohimoisesti asiakkaidensa ja oman tulevaisuutensa puolesta.
Tervetuloa Stern Talent Agencyyn, jossa tähdet ja draama kulkevat käsi kädessä. Agentit taistelevat maan menestyneimmän näyttelijätoimiston tulevaisuudesta. Perustaja Richard Sternin äkillisen kuoleman jälkeen toimisto on konkurssin partaalla. Nyt on kyse uusien kykyjen löytämisestä, tähtien pitämisestä ja sopimusten solmimisesta – tai kaikki on menetetty. Kun todelliset julkkikset kulkevat käytävillä, agentit taistelevat kulissien takana. He ovat strategeja, kriisinhallitsijoita ja nerokkaita päämäärätietoisia ihmisiä, jotka vaarantavat kaiken asiakkaidensa vuoksi. Rakkaus, pettäminen, perhe ja ystävyys sekoittuvat vaaralliseksi cocktailiksi, jossa työtä ja yksityiselämää ei voi erottaa. Jokainen voitto on tärkeä – tai vie lähemmäksi tuhoa.