Draama, Romantiikka
Selenillä on unelmia tulevaisuuden suhteen, mutta hän ei koskaan kuvitellut, että rakkauden löytäminen olisi osa sitä. Kun hän näkee oman kuolemansa ja tuntemattoman miehen pelastavan hänet, hän lähtee etsimään vastauksia. Kemalin tapaaminen vaikuttaa sekä hänen kohtaloonsa että hänen tunteisiinsa.
Selenillä on kyky nähdä tulevaisuus unissaan. Vuosien ajan hän on muuttanut tuntemattomien ihmisten kohtaloita, kunnes eräänä yönä hän näkee unessa oman kuolemansa ja miehen, joka yrittää pelastaa hänet. Tavatessaan Kemalin, miehen unestaan, hän joutuu osaksi jotain paljon kohtaloa vahvempaa: rakkautta. Pelon ja kaipauksen keskellä romantiikka ja vaara ovat osa Selenin elämää ja henkinen herääminen saattaa kätkeä todellisen vastauksen.