Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Dannylta on rahat ja onni lopussa, joten hän päättää kääntää elämänsä suunnan. Hänen anarkistisen äitinsä puuttuminen peliin yhdessä menneisyyden hahmojen ilmestymisen kanssa uhkaavat suistaa hänet raiteilta joka käänteessä.
Danny pyrkii ryöstämään pankin dominoivan äitinsä kanssa, mutta heidän kotilääkärinsä ilmestyminen romuttaa hänen suunnitelmansa. Danny tuntee epätoivoa ajaessaan autollaan äiti takakontissa ja kuollut pulu etupenkillä. Kun lisää ihmisiä saapuu sotkemaan hänen päiväänsä, alamme tajuta, ettei kaikki ole sitä, miltä näyttää.