The Beach
Nuori, amerikkalainen reppureissaaja (Leonardo DiCaprio) janotessaan suurta seikkailua löytää kätketyn trooppisen rannan, jossa paratiisi voi muuttua nopeasti viettelysten ja vaarojen viidakoksi.
Leonardo DiCaprio tekee säväyttävän suorituksen Danny Boylen (Trance, Slummien miljonääri) kiehtovassa trillerissä. Kun Thaimaan halki matkaava nuori retkeilijä Richard (DiCaprio) löytää kartan, joka johtaa kauniille salaiselle rannalle, hän uskoo löytäneensä ylivertaisen elämyksen. Syrjäisestä paratiisista tulee kuitenkin pian vaarallinen paikka karmaisevassa draamassa, jota tähdittää myös Tilda Swinton.