6 päivää 7 yötä
Karkea ja tyly rahtilentäjä ja teräväkielinen newyorkilainen haaksirikkoutuvat autiolle saarelle lentokoneensa pudottua myrskyssä maahan matkalla Tahitille.
Rahtilentäjä Quinn Harris elää paratiisissa tyytyväisenä kaikkeen ja lentää toisinaan rahtilentoja säänpieksemällä lentokoneellaan. Elämä on täydellistä... kunnes hän tapaa Robin Monroen. Hän on New Yorkista - terävä, määrätietoinen päätoimittaja, joka lomailee uuden sulhasensa Frank Martinin kanssa. Kun Robinin on pikaisesti päästävä Tahitille odottamattoman työtehtävän vuoksi, hän lahjoo Quinnin viemään hänet sinne. Myrsky kuitenkin pakottaa koneen maahan kesken matkan, ja kaksikko löytää itsensä autiolta saarelta. Luvassa on vaaroja ja romanssi, kun matkalaiset päätyvät seikkailuun, jollaista ei matkaesitteistä löydy.