9/11: One Day in America
9/11: Yksi päivä Amerikassa kertoo tarinan syyskuun 11. päivästä. Sankarit ja eloonjääneet kertaavat päivän tapahtumat ensimmäisestä iskusta viimeisiin pelastustöihin.