Coyote Ugly
Ujo ja viaton Violet saa yllättäen töitä baarineitona kaupungin kuumimmasta yökerhosta nimeltä Coyote Ugly.
Violet (Piper Perabo) uskoo, että ihminen voi joko istua haaveilemassa tai sitten tehdä jotain haaveidensa toteuttamiseksi. Siksi hän pakkaa laukkunsa, jättää isänsä (John Goodman) kodin uneliaassa Jerseyssä ja muuttaa New Yorkiin luodakseen itselleen uran lauluntekijänä. Kilpailu musiikkibisneksessä on kovaa, eikä kunnianhimoinen, määrätietoinen ja lahjakas Violet teekään suurta läpimurtoa, vaan joutuu ottamaan baarimikon paikan Coyote Ugly –nimisessä baarissa. Uusi huikea työ, uudet ystävät ja varsinkin uusi poikaystävä (Adam Garcia) tempaavat Violetin pian mukaansa suurkaupungin pyörteisiin. Onko hän kuitenkaan valmis riskeeraamaan kaiken antaakseen unelmalleen vielä yhden mahdollisuuden?