Can't Buy Me Love
Hiljainen Ronny Miller on salaa rakastunut Cindy Manciniin, kampuksen näteimpään ja suosituimpaan tyttöön. Kun Cindy huomaa joutuneensa epätoivoiseen tilanteeseen, Ronny pelastaa päivän, mutta sillä on hintansa!
Ronny Miller on salaa rakastunut Cindy Manciniin, koulun kauneimpaan ja suosituimpaan tyttöön. Kun Cindy joutuu pulaan, rientää Ronny pelastamaan hänet... korvausta vastaan! Cindyn tulee esittää hänen tyttöystäväänsä, jotta Ronnykin pääsisi menestyjien joukkoon. Tielle suosioon tulee kuitenkin odottamattomia mutkia. Ronnystä tulee näet niin ”cool”, että entisiä ystäviä palelee, Cindy huomaa olevansa aivan ulkona ja Ronny itse tajuaa, että rahalla voi kyllä saada.