Blood Free
Jayu on BF:n toimitusjohtaja. Hän jatkaa yrityksen laajennusta tappouhkauksista huolimatta. Uhkaukset jatkuvat, ja BF palkkaa Chaewoonin, entisen aktiiviupseerin, suojelemaan häntä. Outoa kyllä, Chaewoon ratkaisee helposti Jayun kokemat ongelmat. Salaisuudet ja epäilykset alkavat pian kasvaa BF:ssä.