Käsi, joka kehtoa keinuttaa
Jännittävä ja viettelevä psykologinen trilleri, joka uudistaa klassikkoelokuvan ja purkaa illuusion kotioloista hyytävän tarkkanäköisesti. Ohjaaja Michelle Garza Cerveran psykologisessa trillerissä yläluokkainen lähiöäiti (Mary Elizabeth Winstead) tuo kotiinsa uuden lastenhoitajan (Maika Monroe), mutta saa huomata, ettei tämä olekaan se, joka väittää olevansa.